مقابل منبر رسول خدا و حضرت على عليهما السّلام بنا مىشود تا خلائق از حساب فارغ شوند .بعد از آن ايّوب بن نوح را ديدم كه آن حضرت را زيارت مىكرد و مىگفت :آمدهام به طلب منبر !