سوراخ نمايند و بعضى از حروفات كه در اختيارات ذكر نموده آن حروفات مىنويسند ، برأى اشرف آن آقاى بزرگوار چوب خيزران و ارجن و گز و طبرقو در دست گرفتن چه صورت دارد و چوب بادامى كه فقها اجماع نمودهاند در دست گرفتن ، بادام كوهى مىباشد يا بادام باغى مىباشد ؟ جواب : چوب مباح باشد از رشوه و سخت نباشد هر چوب است ضرر ندارد . نهايت اين كه عصاى بادام بهتر است و مراد از بادام تلخ تفاوت ندارد چه كوهى و چه باغى باشد . < فهرس الموضوعات > سؤال بيست و نهم : اين عاجز تبه روزگار نظر به بعضى از عرفا و خواجه ، هر سنه وجهى مىفرستد در شيراز يا در لار ، تقويم فارسى از جهت او مىفرستند < / فهرس الموضوعات > سؤال بيست و نهم : اين عاجز تبه روزگار نظر به بعضى از عرفا و خواجه ، هر سنه وجهى مىفرستد در شيراز يا در لار ، تقويم فارسى از جهت او مىفرستند و نزولات مطرات از جهت بعضى از اخوان دينى مىگويد در اين خصوص ، اين ذره ، آثم و مستحق عقابت است يا الَّا فلا ؟ جواب : معامله خريد تقويم حرام نيست بلى اعتقاد به آن چه نوشتهاند اگر داشته باشد حرام است از قبيل آمدن باران در فلان روز . < فهرس الموضوعات > سؤال سىام : نان سوخته شده به گوشت گنديده شده و خرماى ترش شده اندراج در خبث است يا الَّا فلا ؟ < / فهرس الموضوعات > سؤال سىام : نان سوخته شده به گوشت گنديده شده و خرماى ترش شده اندراج در خبث است يا الَّا فلا ؟ جواب : نان سوخته شده و خرماى ترش شده داخل خباثت نيست و هم چنين گوشت گنديده مادامى كه گندش بحد تنفر طباع نرسد و هر گاه به آن حد رسيد داخل خباثت مىشود البته . < فهرس الموضوعات > سؤال سى و يكم : آب چاهى كه صغير يتيم در آن شريك باشد از جهت وضو و غسل چه صورت دارد < / فهرس الموضوعات > سؤال سى و يكم : آب چاهى كه صغير يتيم در آن شريك باشد از جهت وضو و غسل چه صورت دارد و هر گاه وضو و غسل صحيح نباشد علاج مباح