responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : مجموعه رسائل ( فارسي ) نویسنده : السيد عبد الحسين اللاري    جلد : 1  صفحه : 358


و ليكن سرش كه از تن جدا كرده‌اند بيرون افتاده دهن از هم باز مىكند چه صورت دارد ؟
جواب : هر گاه يقين به حيات تن حيوان داشته عند الذبح حلال است و الَّا مجرد حياة سرش از براى حليت تزكيه تنش اشكال است .
< فهرس الموضوعات > سؤال سى و چهارم : كلاغ سياه دو قسم است گويا هر دو قسم سنگ دان دارد حلال است يا حرام ؟
< / فهرس الموضوعات > سؤال سى و چهارم : كلاغ سياه دو قسم است گويا هر دو قسم سنگ دان دارد حلال است يا حرام ؟
جواب : در تمام اقسام كلاغ خلاف است حليت مگر كلاغ زرع كه معروف به زاغ است مشهور به حليت است با كراهت .
< فهرس الموضوعات > سؤال سى و پنجم : طيورهايى كه از جمله مسوخات مىباشند بفرماييد كه كدام از آنها اگر قانصه و محيّض داشته باشند حلال است يا حرام ؟
< / فهرس الموضوعات > سؤال سى و پنجم : طيورهايى كه از جمله مسوخات مىباشند بفرماييد كه كدام از آنها اگر قانصه و محيّض داشته باشند حلال است يا حرام ؟
جواب : هر گاه قانصه يا سجيّه با سنگ دان داشته حلال است و هم چنين هر گاه دفيفش بيش از صفيفش باشد و الا حرام است چه مسوخ باشد يا نباشد .
< فهرس الموضوعات > سؤال سى و هشتم : دستمال حرير در جيب گذاردن بطلان صلاة است يا الَّا فلا ؟
< / فهرس الموضوعات > سؤال سى و هشتم : دستمال حرير در جيب گذاردن بطلان صلاة است يا الَّا فلا ؟
جواب : حمل حرير در صلاة عيبى ندارد بخلاف لباس حرير .
< فهرس الموضوعات > سؤال سى و هفتم : هر گاه آب حمام به هيزم غصبى گرم كرده باشند غسل در چنين آبى چه صورت دارد ؟
< / فهرس الموضوعات > سؤال سى و هفتم : هر گاه آب حمام به هيزم غصبى گرم كرده باشند غسل در چنين آبى چه صورت دارد ؟
جواب : ظاهرا عيبى از جهت غسل ندارد .
< فهرس الموضوعات > سؤال سى و هشتم : نصاب زكات بوزن تبريزى بيان بفرماييد كه به چقدر كه رسيد بايد زكات او را بيرون كرد ؟
< / فهرس الموضوعات > سؤال سى و هشتم : نصاب زكات بوزن تبريزى بيان بفرماييد كه به چقدر كه رسيد بايد زكات او را بيرون كرد ؟
نصاب تقليدى مىباشد يا آرائى جميع علماء

358

نام کتاب : مجموعه رسائل ( فارسي ) نویسنده : السيد عبد الحسين اللاري    جلد : 1  صفحه : 358
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست