responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : الحياة ( فارسي ) نویسنده : علي حكيمي    جلد : 1  صفحه : 36


و فاضلان و معلَّمان و استادان مراجعه كردند تا كتاب را ، با توضيحات آنان ، به درس بخوانند . اين چگونگى مايهء شادمانى خاطر اين خادمان است ، و برآورندهء برخى از اهداف كتاب ، كه سريان يافتن هر چه بيشتر تعاليم والاى معصومين « ع » است در اذهان و افكار ، و ساخته شدن جانها و روانها بر پايهء آن تعاليم . و اكنون مقصود ما از طرح اين مطلب ياد كرد اين امر است كه نشر اين ترجمه ، كار آن درسها و كلاسها را متوقف نخواهد ساخت ، زيرا مطالب و مسائل و توضيحاتى كه روحانيان فاضل و استادان در بارهء آيات و احاديث بگويند ، و آموزشها و برداشتهاى مستندى كه مطرح سازند ، همواره قابل استفاده خواهد بود . پس آن روند سودمند را نبايد ترك گفت ، يعنى : اينكه كسانى گرد آيند ، و مجلسى علمى و آموختنى فراهم سازند ، و مطالب و فوايدى بسيار از فاضلان و استادان بياموزند ، و افكار و پژوهشهايى در ميان نهند ، و موضوعات را مورد بحث قرار دهند ، و يادداشت و جزوه تهيه كنند ، اين همه را نبايد به دليل نشر ترجمهء كتاب رها كرد و ترك گفت ، زيرا كه « مذاكرهء علم » خود اصلى مهم است ، و در - ميان نهادن موضوعات مبنايى استوار .
اكنون ، اين سرآغاز را به پايان مىبريم ، با مسألت پيروزى براى رزمندگان اسلام ، رنگ آميزان شفق خونبار ، و نويسندگان خط سرخ خون بر چهرهء خورشيد . . . [1] و السّلام على من يخدم الحقّ لذات الحق ، و يدعوا الى اقامة القسط و العدل ، و لا حول و لا قوّة إلَّا با لله العليّ العظيم .
اسفند ماه 1362 ، جمادى الثانى 1404 - مؤلفان .



[1] اين جملات را ، در اين چاپ نيز ، بر جاى گذاشتيم ، تا خاطره اى باشد از روزگار خونين جنگ و شهادت ، و جهاد و افتخار ، و حماسه و ايثار ، و يادى از آن معتقدان و حماسه گستران و شهيدان ( از جمله ، پنج تن ، از خاندان خود ) ، پاسداران خاك و ناموس و شرف ايران ، و نگهبانان مرزهاى مقدّس اسلام و قرآن ديماه 1370 ، رجب 1412 - مؤلَّفان .

36

نام کتاب : الحياة ( فارسي ) نویسنده : علي حكيمي    جلد : 1  صفحه : 36
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست