ج - مراد از منزل ، محل نزول است ، در مقابل حال طى طريق ، پس در شهر مكه و منى و عرفات و قهوه خانه هاى بين راه و امثال آن ، براى محرم بعد از منزل كردن تا قبل از كوچ كردن استظلال مانعى ندارد ، هر چند در آمد و شد براى حوائج باشد . س - پوشيده شدن روى پا در حال احرام در موقع نشستن ، يا آمدن جامه احرام روى پا ، در حال سير ، يا در منزل چه صورت دارد ؟ ج - اشكال ندارد . س - در منزل سر روى بالش نرم گذاشتن كه باعث پوشيدن مقدارى از سر مىشود چه صورت دارد ؟ ج - سر روى بالش گذاردن مانعى ندارد . س - در اثر هجوم جمعيت ، وقت بوسيدن حجر الاسود ممكن است جامه احرام بعض از حاجيان سر آنها را يا سر