است ، ليكن اگر احتمال مىدهد كه كمتر از هفت مرتبه سعى كرده است ، احتياط آن است كه دوباره سعى كند . ( مسأله 124 ) اگر در بين آن كه مشغول سعى است و در مروه مىباشد شك كند كه هفت بار سعى كرده يا بيشتر ، به شكش اعتنا نكند ، و بنا را بر تمام گذارد . ( مسأله 125 ) اگر در بين صفا و مروه شك كند كه اين مرتبه هفتم است يا هشتم ، سعيش باطل است ، و بايد از سر بگيرد . پنجم - آن است كه سعى بين صفا و مروه از طريق معمول و متعارف باشد ، و از غير آن صحيح نيست . ششم - آن است كه در وقت رفتن به مروه رو به مروه باشد ، و در وقت برگشتن به صفا رو به صفا ، پس اگر بطور قهقرى برود و برگردد كه در وقت رفتن به مروه رويش به صفا ، و در برگشتن رويش به مروه باشد ، سعيش صحيح نيست .