نام کتاب : احكام و آداب حج ( فارسي ) نویسنده : السيد الگلپايگاني جلد : 1 صفحه : 352
898 س - كسى كه معذور باشد ، و يا احتمال عذر بدهد مثل زن كه احتمال بدهد در اثر عادت زنانگى نتواند پس از مراجعت از منى طواف نساء بجا بياورد ، آيا جايز است طواف نساء را بر عرفات مقدم بدارد يا نه ؟ ج - در صورت مذكوره مىتواند طواف نساء را بعد از سعى ، مقدم بر وقوف عرفات بدارد ، بلكه با خوف از عدم تمكن لازم است ، و احوط اعاده آن است در صورت تمكن بعد از مراجعت ، و در صورت عدم تمكن احوط آن است كه براى اعاده نايب بگيرد . 899 س - در مواردى كه تقديم طواف بر وقوفين در حج تمتع جايز است ، آيا قبل از احرام حج تمتع مىتوان انجام داد يا بعد از احرام واقع شود ؟ ج - تقديم طواف وسعى حج تمتع ، بدون احرام ، جايز نيست . 900 س - شخصى كه مىتواند اعمال مكه را بر وقوفين مقدم بدارد اگر جهلا بدون احرام ، اعمال مكه را انجام داد چه صورتى دارد ؟ ج - كفايت نمىكند و بايد يا قبل از وقوفين آنها را با احرام اعاده كند ، و يا بعد از وقوفين و اعمال منى ، آنها را بجا آورد . 901 س - زنى كه اعمال حج خود را بر وقوفين مقدم داشته ، بعد از سعى حائض مىشود ، شوهرش در همان وقت به نيابت از او طواف نساء را انجام مىدهد ، آيا اين نيابت صحيح است ؟
352
نام کتاب : احكام و آداب حج ( فارسي ) نویسنده : السيد الگلپايگاني جلد : 1 صفحه : 352